Naar boven
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Snelle leveringen
  • Veilig betalen met iDEAL, Creditcard of AfterPay
  • Eenvoudig retourneren
  • ✔ Mode voor alle leeftijden

Bestellen en betalen

Bestellen

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Als je een nieuwe klant bent in onze webshop, kun je er voor kiezen een account aan te maken (rechtsboven), of je kunt tijdens het afrekenproces alleen je e-mailadres aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar je kunnen mailen.

Wanneer je al klant bent en een account hebt, kun je rechtsboven inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel dat je graag wilt bestellen. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen in de winkelwagen.

Wanneer je je bedenkt, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit de winkelwagen halen. In de winkelwagen kun je kiezen of je de bestelling wilt plaatsen en betalen of je kunt verder gaan met winkelen. Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'afrekenen' en vervolg de stappen in het betalingsproces.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad is op het moment dat je het in de winkelwagen legt, maar dat een andere klant je voor is geweest met betalen.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in uw maat op de webshop voorradig is. De voorraad van de webshop wijkt af van de voorraad in de winkel. Neem contact op met de winkel > +31 (0)578-572395 (hoofkantoor Heerde) zodat wij kunnen kijken of we voor u wat kunnen betekenen.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Achteraf betalen: Afterpay

Kies je voor AfterPay, dan kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, ervaren en proberen. Ben je er blij mee? Dan betaal je met één klik op de knop. Mocht er toch iets retour gaan, geen probleem, met AfterPay betaal je alleen voor wat je houdt. Hoe werkt AfterPay?
1. Je ontvangt je bestelling van de webwinkel
2. Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail. Ook kun je de AfterPay app downloaden op je smartphone of tablet voor de meest actuele status van je betaaloverzicht.
3. Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen. Gaat er iets retour? Dan betaal je alleen voor het behouden deel van je bestelling.

 Worden er betaalkosten berekend? 
Voor iDeal en Creditcard worden geen kosten in rekenig gebracht. De kosten voor Afterpay (achteraf betalen) bedragen €1,95.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kunt u uw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in uw betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijgt u van ons een orderbevestiging in uw email. Hierop staat een overzicht van de door u bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, uw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. U kunt uw bestelling uiteraard altijd retour sturen. 

Hoe kan ik de verzendkosten/retourkosten vermijden? 
Wanneer u bestelt voor €50 of meer, dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor een bestelling onder de €50 geldt er een bedrag van €3,95 voor het verzenden van uw pakket. Wanneer uw de bestelling in één van onze winkels ophaalt, vermijdt u de verzendkosten. Hetzelfde geldt voor het retourzenden van uw bestelling, doet u dit via één van onze winkels, dan heeft u geen verzendkosten (anderzijds bedragen deze kosten €4,95).